Ментальна арифметика
в реальному житті
Фахівці, які займаються навчанням ментальної арифметиці не один рік у різних країнах, дійсно помічають зміни, які відбуваються з дітьми, але ці зміни проявляються по-різному у різний час.
Кожна дитина індивідуальна й розвиток її здібностей відбувається в її власному темпі. Що, безсумнівно, отримують всі діти, які повністю пройшли програму – це здатність до самостійного вирішення завдань.

Багатьом відомо стан ступору, коли наш мозок, потрапивши в нестандартну екстренну ситуацію, бере паузу, тіло ціпеніє, і цей стан може тривати від однієї секунди до декількох хвилин. Діти, які навчалися ментальної арифметиці, розвивають роботу лобових часток мозку, вони відповідають за прийняття рішень. В результаті дитячий мозок не впадає в прострацію, а негайно приймає рішення в екстренній ситуації, наприклад, втекти, допомогти потерпілому, прокричати прохання про допомогу, подзвонити в швидку допомогу або пожежникам.
Відзначають також поліпшення успішності в школі з різних предметів. Це відбувається за рахунок того, що тренованому мозку легше впоратися з будь-яким завданням. А також тому, що, досягнувши успіху в області ментальної арифметики, учень, який, можливо, був відстаючим з шкільних предметів, починає вірити в свої сили і в можливість отримання хороших результатів у навчанні.
Метод ментальної арифметики побудований таким чином, що дитина не заучує (запам’ятовує) певні математичні дії, а кожен раз вирішує нове завдання. Саме ця особливість й розвиває мозок.
Немає коментарів:
Дописати коментар