Математика


Підсумковий  урок з теми "Відношення .Пропорції"
"Відношення. Пропорції.".


5 клас
Прямокутний паралелепіпед
урок





   5 клас
Тема:    Розв´язування рівнянь     

Мета.  Вироблення навичок розв’язування рівнянь за правилами знаходження невідомих компонентів додавання, віднімання і множення;
закріпити вивчене за допомогою казки; стимулювати творчу активність учнів.
                                    Хід уроку.

І.  Організаційний момент.
Клас розбивається на 3 команди і вибирається Іван-Царевич.

Урок-казка в 5 класі
конспект уроку






Презентація до уроку алгебри "Арифметична прогресія"  9 клас
презентація тут


Презентація до уроку алгебри "Дослідження функції за допомогою похідної"   11 клас
презентація тут

 6 клас. Цикл уроків з теми "Раціональні числа"

конспекти уроків

Робота учасника МАН із теми "Ймовірність виграшу в азартних іграх"
презентація тут

 Роль математики в екологічному вихованні полягає в тому, що мовою цифр, функціональних залежностей, розв'язання задач з цифровими даними можна навчити учнів розуміти окремі екологічні поняття, прищепити навички раціонального використання природних ресурсів, розкрити роль математики в пізнанні найбільш загальних і фундаментальних законів природи, створити базу для формування наукового світогляду.
екологічне виховання на уроках математики

Розкладання многочлена на множники

Мета. Узагальнити та систематизувати знання та вміння  
учнів розкладати многочлен на множники , використовуючи різні
способи,розвивати логічне мислення та математичну мову, виховувати
товаристкість , взаємоповагу, впевненість у своїх силах.
Хід уроку.
1.     Організаційна частина.
 Клас поділяється на три  групи. В кожній групі обирається научний керівник(консультант ) та секретар .
2.     Мотивація навчальної діяльності.
Сьогодні ми пригадаємо способи розкладання многочленів на множники, розв’яжемо завдання , де використовується розклад на множники.

урок прес-конференція

  Розв'язування задач прикладного ха­рактеру 

Мета: формувати уміння і навички учнів використовувати поняття похідної для дослідження властивостей функції  , застосовувати метод диференціального числення  до розв'язування задач прикладного ха­рактеру , розвивати навички колективної праці, взаємоконтролю, вміння об’єктивно оцінювати результати індивідуальної та колективної роботи.
Тип уроку. Урок формування вмінь і навичок.
ХІД УРОКУ
І. Перевірка домашнього завдання.
 За два уроки учні були розділені на   «домашні» групи, кожна з яких отримала задачу.
       Задача 1 Число 64 записати у вигляді суми двох додатних доданків, щоб сума їх квадратів була найменшою
Задача 2 . Скільки коренів має рівняння х4-4х3-9 = 0?
Задача 3. З'ясуйте, яким повинен бути кут приляган­ня під'їзного шляху СЕ до магістралі АВ, щоб сумар­ний річний пробіг автомобілів з С до А та В був яко­мога меншим. Відомо, що рух між С і А буде вдвічі інтенсивнішим, ніж С і В; АВ =100 км; АС=30 км.

Розвязування задач прикладного характеру

Степенева функція

Мета . Сформувати поняття степеневої функції,познайомити учнів з її властивостями , графіком ,вдосконалювати навички побудови графіків, розвивати вміння працювати з комп’ютерною програмою GRAN 1 ,виховувати вмїння працювати в групі.

Хід уроку.
1.                Перевірка домашнього завдання.
Усні вправи.
1.Обчисліть: 3√8 , 4√81,5√-1, 3√-27.
2. Подайте  вирази у вигляді степеня з раціональним показником:
 √2 ,3√6 , 1/7√2 , 5√1/х2.
3. Обчисліть: 91/2 , 271/3 , 82/3 , 813/4.
Клас ділиться на 3 рівносильні  групи.

конспект уроку



Немає коментарів:

Дописати коментар