Продуктивне
навчання – це освітній процес, що призводить до розвитку ролі особистості в
соціумі одночасно із змінами в самому
соціумі. Цей процес реалізується у вигляді маршруту, орієнтованого на одержання
продукту в ситуаціях реального життя за допомогою групового освітнього досвіду,
набуття та осмислення якого полегшується участю педагогів.
Кількість
шкіл продуктивного навчання як альтернативних в різних країнах дедалі
збільшується, але оскільки на сьогоднішній момент до проекту долучаються і
загальноосвітні школи, одним з можливих шляхів розвитку продуктивної освіти
є введення її прийомів та практик як
доповнення до звичайного навчання у загальноосвітній старшій школі без
скасування класно-урочної системи. Такий
підхід пропонує наш співвітчизник Іван
Підласий. читати далі
Немає коментарів:
Дописати коментар